مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-13سياسي

ارزش کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز را پایین آوردند


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با انتقاد از متولیان برگزاری نمایشگاه های کتاب، مطبوعات و حجاب تبریز، گفت: ارزش کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز را پایین آوردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با انتقاد از متولیان برگزاری نمایشگاه های کتاب، مطبوعات و حجاب تبریز، گفت: ارزش کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز را پایین آوردند.

حبیب ماهوتی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تفاوت برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز امسال با سال های قبل، اظهار کرد: تفاوت های زیادی وجود دارد و به جای این که پیشرفت کنیم، به عقب برگشته ایم.

وی افزود: ما در دوره قبلی نمایشگاه را با حضور یکهزار ناشر برگزار می کردیم و اما این بار گفتند که ناشرها نمی آیند و وزارت ارشاد کتاب ها را خریداری کرده و به صورت هایپرمارکتی می فروشد.

وی خاطرنشان کرد: در جایی که متولی کتاب، سطح و ارزش کتاب را آنچنان پایین آورد که کتاب را در حد یک سوپرمارکت ببیند و نمایشگاه کتاب را سوپرمارکت بداند، هیچ انتظاری از ناشران و کتاب فروشان نمی توان داشت.

ماهوتی گفت: مردم برای خرید لپه و نخود به سوپرمارکت می روند.

ممکن است که سوپرمارکت های بزرگی در کشورهای خارجی، قسمتی از فروشگاه را به فروش کتاب و لوازم التحریر اختصاص دهند اما ادعای کتاب فروشی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز را پایین آوردند

ارزش کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز را پایین آوردند