مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-02ورزشي

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه ای است


هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تحت فشار بخواهند قرارداد آنها را کم کنند، زشت و غیرحرفه ای است، گفت: از ابتدا راضی بودم قراردادم را کم کنند اما دیگر راضی نیستم.

- هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تحت فشار بخواهند قرارداد آنها را کم کنند، زشت و غیرحرفه ای است، گفت: از ابتدا راضی بودم قراردادم را کم کنند اما دیگر راضی نیستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش رضاوند پس از تساوی دو بر دو استقلال برابر تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم و امیدواریم در بازی بعدی نتیجه بگیریم.

او درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقدند استقلالی ها قراردادشان را کم نکرده اند و چنین چیزی امکان ندارد، بیان کرد: نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم ولی چرا امکان ندارد؟ چه مسئله ای است که امکان ندارد؟ طرف خانه خود را می فروشد و ما نمی توانیم 10 درصد قرارداد خود را کم کنیم؟ اینها جنگ روانی است که می خواهند تمرکز تیم استقلال را به هم بزنند و مهم نیست و تاثیر خاصی ندارد.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه قراردادی داشتیم و قرار شد رقم آن را کم کنیم، خاطرنشان کرد: صحبت کردم که قراردادم را کم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه ای است

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه ای است