مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-09سياسي

همواره منتظر حضور مسئولین در جلسات قرآنی هستیم


یک قاری ممتاز گیلانی و داور قرآن یکی از دغدغه های فعالین قرآنی را حمایت از مطالبات، جلسات و آموزش قرآن عنوان کرد و گفت: همواره منتظر همراهی و حضور مسئولین در جلسات قرآنی هستیم.

- امیر صالحی، قاری ممتاز کشوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت انس با قرآن در سنین کودکی اظهار کرد: به سبب فعالیت های پدر در حوزه قرآن همواره در دوران کودکی موسیقی که در خانه یا حتی ماشین پدر می شنیدیم، قرائت قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه جلسات قرآنی پدر به تأیید بسیاری از قرای بین المللی کشور همواره کم نظیر بوده و افتخار حضور در این جلسات را داشتم، افزود: علاوه بر پدر که جزء اساتید بنام کشور می باشد، برادر بزرگم محمود صالحی از قاریان بین المللی است؛ با این فضای قرآنی خانواده به نوعی منزل، خود یک مکتب و جلسه قرآن بود زیرا یکی از رسوم منزل این بود که بعد از نماز مغرب باید در محضر پدر روخوانی قرآن می کردیم که بعد از آن به تجوید و صوت و لحن هم رسید.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر جلسات قرآنی پدر در مسجد سیدالشهداء واقع در میدان صیقلان رشت برگزار می شود، گفت: قدمت این جلسه که قبلا در مسجد جامع کاسه فروشان رشت برگزار می شد و چند سالی است که به مسجد سید الشهدا انتقال یافته بیش از 40 سال است که اکثریت قرای بین المللی از جمله اساتیدی همچون سادات فاطمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره منتظر حضور مسئولین در جلسات قرآنی هستیم

همواره منتظر حضور مسئولین در جلسات قرآنی هستیم