مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-21سياسي

جلسه کارگروه شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر در دیوان عالی کشور برگزار شد


پیرو دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آسیب شناسی احکام و آرایی که در دیوان عالی کشور نقض می‎شود، اولین جلسه کارگروه شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر در دیوان عالی کشور با حضور معاون قضایی دیوان عالی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی دیوان عالی کشور اعلام کرد: پیرو دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آسیب شناسی احکام و آرای صادره ای که در دیوان عالی کشور نقض می‎شود، اولین جلسه کارگروه شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر در دیوان عالی کشور با حضور غلامرضا انصاری معاون قضایی دیوان عالی کشور تشکیل شد.

معاون قضایی دیوان عالی کشور در هیأت عمومی در این جلسه هدف از تشکیل این کارگروه را نزدیک کردن نگاه و نظرات قضایی قضات در شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر عنوان کرد و گفت: با برگزاری این جلسات رویه واحدی در رسیدگی به این دست از جرایم اتخاذ خواهد شد.

انصاری تصریح کرد: آسیب شناسی در خصوص علل افزایش ورودی پرونده های مربوط به جرایم مواد مخدر از دیگر مواردی بود که در این جلسه، پیرامون آن بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه آماده به عنوان رییس کارگروه و کامران محمد حسینی به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند و مقرر شد جلسات در روزهای یک شنبه اول هر ماه برگزار و مصوبات آن به رییس دیوان عالی کشور گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کارگروه شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر در دیوان عالی کشور برگزار شد

جلسه کارگروه شعب رسیدگی به جرایم مواد مخدر در دیوان عالی کشور برگزار شد