مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-14اقتصادي

چند راهکار ساده برای سپری کردن روزهای آلوده


چند روزی است که مناطق مرکزی کشورمان درگیر یک مهمان ناخوانده ای است که در این ماه های سال لنگر می اندازد و با خودش سوغاتی چون سردرد، تنگی نفس، - گروه زندگی: این روزها دوباره ردپای یک مهمان ناخوانده در حوالی محیط زندگی مان حسابی ما را کلافه کرده است، مهمان ناخوانده ای که چند سالی  است سر و کله اش از اواخر آبان ماه پیدا می شود و تا نزدیکی های ماه بهمن بساطش برقرار است.

البته برخی مردم استان ها این روزها زودتر درگیر این مناسبات شدند و به خاطر همین مهمان ناخوانده، شهر را تعطیل کرده اند.

البته بماند نامگذاری یک روز خاص به عنوان روز پاک هم نتوانسته از حضور او جلوگیری کند و اسباب و زحمتش همچنان برقرار است و سوغات همیشگی اش با چاشنی تنگی نفس، سردرد و گرفتگی قلب خیلی ها را راهی بیمارستان کرده است.

خب! در این آلودگی هوا که مقتضی شهرهای صنعتی و کلان شهرهاست ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا حداقل ریه هایمان از آسیب های زیاد آلودگی هوا در امان بماند.

در این زمینه طب سنتی هم راهکارهایی دارد که می تواند این آسیب های آلودگی هوا را به حداقل برساند، با ما همراه باشید تا با چند راهکار ساده این روزها را با کم ترین چالش سپری کنیم: حال روز شهر ما چگونه است، آسمانی پاک یا آسمانی خاکستری؟! کارگروهی آشپزی برای مقابله با غول آلودگی هوا! در همین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار ساده برای سپری کردن روزهای آلوده

چند راهکار ساده برای سپری کردن روزهای آلوده