مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-18سياسي

هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود


فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن یادآوری ایثارگری های پرستاران در دوران شیوع کرونا گفت: هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود، - ایسنا/فارس فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن یادآوری ایثارگری های پرستاران در دوران شیوع کرونا گفت: هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود، زیرا با تلاش شبانه روزی و با جان و دل برای خدمت رسانی به بیماران فعالیت دارند.

امیر ابوالقاسم رضایی امروز، 27 آبان در آیین روز پرستار در شیراز خطاب به پرستاران گفت: قدردان تمام تلاش های شما پرستاران و کادر درمان هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران سخت مبارزه با کرونا از نزدیک شاهد شرایط کاری سخت و دشوار پرستاران بوده است، اضافه کرد: هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود، زیرا با تلاش شبانه روزی و با جان و دل برای خدمت رسانی به بیماران فعالیت دارند.

رضایی ادامه داد: مهربانی و لبخند شما پرستاران می تواند به اندازه دارو برای بیمار تاثیرگذار باشد و ما نیز در نیروهای مسلح تلاش می کنیم امنیت را در کشور برقرار کنیم تا سایر مشاغل بتوانند به بهترین نحو عمل کرده و به مردم خدمت رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز با بیان اینکه کار پرستاران و کادر درمانی موجب برترین رحمت های الهی است، به تأسی پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود

هیچ شغلی جایگزین پرستاری نخواهد بود