مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:572023-11-20فرهنگي

«کیش، بهشت خانواده»؛ این نام یک جشنواره فرهنگی ـ هنری است


جشنواره «کیش، بهشت خانواده» قرار است در 3 رشته فیلم 100 ثانیه ای، عکس و طراحی پوستر برگزار شود و همه کسانی که بیش تر از 18 سال داشته باشند، می توانند در این رقابت شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، سازمان منطقه آزاد کیش در حال برگزاری جشنواره ای است که محور آن خانواده و موضوعات آن، خانواده، کیش و محیط زیست ، خانواده، کیش و نشاط اجتماعی و حریم خانواده، کیش و احترام به قانون است.

سیدعلیرضا فاطمیان پور، سرپرست معاونت فرهنگی این سازمان می گوید: در کیش، رفتارهای فرهنگی ـ اجتماعی متفاوتی مشاهده می شود که در سایر نقاط کشور، کم نظیر و حتی بی نظیر است.

از جمله آن ها رفتار ترافیکی حاکم بر این جزیره است که هر راننده ای وقتی به خط عابر می رسد، توقف می کند و حق را به عابر پیاده ای می دهد که می خواهد از عرض خیابان عبور کند.

ضمن این که شما در سراسر کیش بگردید، یک چراغ قرمز پیدا نمی کنید.

پوستر جشنواره نشست خبری نخستین جشنواره کیش، بهشت خانواده در سازمان منطقه آزاد با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار شد و فاطمیان پور از فرهنگ، به عنوان یکی از نقاط قوت کیش یاد کرد که منتهی به انتخاب نام جشنواره شده است: به این دلیل، عنوان کیش، بهشت خانواده را انتخاب کردیم که کیش وندان و گردشگران در یک شرایط زیست فرهنگی به سر می برند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیش، بهشت خانواده»؛ این نام یک جشنواره فرهنگی ـ هنری است

«کیش، بهشت خانواده»؛ این نام یک جشنواره فرهنگی ـ هنری است