مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-08اجتماعي

زنجان میزبان دوره آموزشی تربیت مربی درجه 2 هلال احمر کشور


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه درجه 2 جمعیت هلال احمر کشور با حضور مربیان 18 استان به میزبانی زنجان توسط 6 مدرس کشوری برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه درجه 2 جمعیت هلال احمر کشور با حضور مربیان 18 استان به میزبانی زنجان توسط 6 مدرس کشوری برگزار می شود.

اکرم یاری صبح امروز (17 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه با هدف ارتقای سطح دانش و درجه مربیان و تامین مربیان مورد نیاز کشور برای برگزاری دوره های امداد و تربیت مربی درجه سه انجام می شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره 50 نفر از مربیان درجه سه هستند که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز موردنیاز شده اند.

وی با توضیح اینکه این تعداد شرکت کننده دارای پنج سال سابقه مربی گری و تدریس سالانه 100 ساعت را دارند، افزود: سوابق پژوهشی اعم از کتاب، مقاله، ترجمه و تالیف، بولتن و بروشور با سرفصل های کمک های اولیه از دیگر شرایط شرکت کنندگان در دوره آموزشی به شمار می رود.

یاری با بیان اینکه این فراگیران سوابق شرکت در عملیات های امداد و نجات را در کارنامه خود دارند، متذکر شد: این تعداد از مربیان از 18 استان کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان دوره آموزشی تربیت مربی درجه 2 هلال احمر کشور

زنجان میزبان دوره آموزشی تربیت مربی درجه 2 هلال احمر کشور