مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31سياسي

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در ارومیه


دادستان عمومی و انقلاب مرکزآذربایجان غربی برلزوم برخورد قاطع و قانونی شهرداری و دستگاههای مسئول با تغیر کاربری و ساخت وسازهای غیرمجاز در ارومیه تاکید کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکزآذربایجان غربی اظهار داشت: شهرداری باید زیر ساخت های لازم را ایجاد کند تا سازمان های مربوطه به پنجره واحد پیگیری موارد ساخت و ساز های غیر مجاز متصل شوند .

مجیدی بیان کرد: دستورات قضایی باید شفاهی نیز  استفاده شوند اما اقدامات لازم از قبیل گشت های نظارتی برای مناطق لازم مانع از ساخت و ساز  خواهد شد .

وی اضافه کرد: شهرداری موظف است با ورود و تشخیص تخلف و ضبط دستگاه ها و ماشین آلات محل محاصره شده اقدام کند  و غیر از تخریب هر اقدامی برای متوقف کردن ساخت و ساز اگر نیاز است انجام شود .

مجیدی تصریح کرد :کلیه اقدامات و گزارشها به  معاونت خدمات شهری با نظارت سازمان بازرسی انجام و اگر چنان که مالکی فاقد مجوز باشد  هر مسئولیت بر عهده مالک است و انشعابات غیر قانونی نیز توسط شرکت های خدمات رسان قطع خواهد شد و هیچ گونه ترک فعل قابل اغماض نیست .

وی بیان کرد: در مورد تغییر کاربری امور اراضی و کشاورزی و ساخت و ساز های غیر مجاز مراجع باید ورود جدی انجام و طبق قوانین مصوب شده اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در ارومیه

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در ارومیه