مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-15سياسي

شورای فرهنگ عمومی استانها باید ضمانت اجرایی داشته باشد


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه شاخص های فرهنگی یکی از معیارهای سنجش عملکرد استانداران در شورا خواهد بود، گفت: با رصد به موقع کمک شود شورای فرهنگی استانها ضمانت اجرایی و اثرگذاری داشته باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه شاخص های فرهنگی یکی از معیارهای سنجش عملکرد استانداران در شورا خواهد بود، گفت: با رصد به موقع کمک شود شورای فرهنگی استانها ضمانت اجرایی و اثرگذاری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مجید امامی روز چهارشنبه 24 آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سیستان مهد تمدن ایران و از بلوچستان سواحل مَکران و چابهار به عنوان دروازه شرقی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی یاد می شود و حیف است که این فرهنگ، زیبایی ها، زبان، لهجه، آداب و رسوم و میراث تاریخی به سایر نقاط دنیا معرفی نشود.

این ها همه کنار هم جمع شده و از این حیث فرصت هایی که نباید از دست بدهیم کار ما را سخت تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه تنوع قومی و مذهبی، یک فرصت و سرمایه برای جامعه به شمار می رود، افزود: با توجه به توطئه دشمنان باید بتوانیم شکوفایی فرهنگی واقعی را در سیستان و بلوچستان رقم بزنیم در این زمینه یکی از نقاط مطلوبیت در حوزه سرمایه ای و ملی با توجه به وجود قومیت های رنگارنگ این است که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی استانها باید ضمانت اجرایی داشته باشد

شورای فرهنگ عمومی استانها باید ضمانت اجرایی داشته باشد