مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-08اقتصادي

پیشتازی ایران زمین در بخش درآمدی


بانک ایران زمین در شش ماه نخست امسال، توانست رشد 26 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه درآمد های کارمزدی به ثبت برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک امروزه بانک ها برای رسیدن به اهداف توسعه ای خود در تلاشند که خدمات خود را بروز کرده و از خدمات نوآورانه و فناورانه جدید الهام بگیرند؛ چرا که تنها مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف مورد نظر از این طریق امکان پذیر است.

برهمین اساس بانک ایران زمین اهداف خود را بر پایه مدیریت سرمایه گذاری برنامه ریزی کرده و با تشکیل صندوق سرمایه گذاری بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده است به همین دلیل از یک سو علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه گذاری از سود بیشتری بهره مند می شوند، از سوی دیگر بر درآمد و سودآوری بانک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

در کنار موارد فوق سیاست بانک ایران زمین این است که با بکارگیری بانکداری دیجیتال، خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

این بانک با تمرکز برهمین هدف عمکلرد موفقی را در کارنامه خود رقم زده است.

 براساس این گزارش بانک ایران زمین در عملکرد شش ماهه نخست سال جاری توانسته درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری و اوراق بدهی را با رشد 243 درصدی به رقم 3400 میلیارد تومان به ثبت برساند و درآمد های کارمزدی را با رشد 26 درصدی نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی ایران زمین در بخش درآمدی

پیشتازی ایران زمین در بخش درآمدی