مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-01ورزشي

جذاب اما پرخطر


انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال به مراحل پایانی رسیده و در این میان مطرح شدن نام «سعید معروف» ستاره والیبال ایران به عنوان مربی در کنار مربیان خارجی، - انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال به مراحل پایانی رسیده و در این میان مطرح شدن نام سعید معروف ستاره والیبال ایران به عنوان مربی در کنار مربیان خارجی، امیدواری بیشتری را برای موفقیت ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در ادامه این مطلب نوشت: پس از سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی و عملکرد ضعیف در مسابقات انتخابی المپیک، رییس فدراسیون والیبال وعده جذب مربی تراز اول خارجی را داد.

تیم ملی والیبال برای رسیدن به المپیک راه سختی پیش رو دارد و مسؤولان فدراسیون هم عزم شان را جزم کرده اند تا شرایط تیم ملی را سر و سامان دهند.

برای انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی، 2 جلسه کمیته فنی تشکیل شد که رییس فدراسیون در جلسه اول اعلام کرد به دنبال جذب سرمربی خارجی است و در این میان نام گزینه های خارجی زیادی هم برای هدایت تیم ملی مطرح شد.

در دومین جلسه اما شرایط کمی تغییر کرد؛ داورزنی که مدام تأکید بر جذب مربی خارجی داشت، از جذب مربی ایرانی صحبت کرد و گفت: بحث ایرانی یا خارجی بودن سرمربی را نبستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب اما پرخطر

جذاب اما پرخطر