مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-25سياسي

اعضای پیمان شانگهای ظرفیت های زیادی برای همکاری های اقتصادی دارند


معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز به منظور شرکت در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای تهران را به مقصد بیشکک پایتخت قرقیزستان ترک کرد.

- معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز به منظور شرکت در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای تهران را به مقصد بیشکک پایتخت قرقیزستان ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر پیش از سفر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دیدگاههای مشترکی با جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظم بین المللی چند قطبی، مقابله با تحریمهای آمریکا و گسترش روابط سیاسی و اقتصادی در موضوعات منطقه ای و بین المللی دارند، گفت: این اشتراک دیدگاه می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای ملتهای منطقه باشد.

وی افزود: با توجه به این که سازمان یک الگوی موفق از همکاری راهبردی منطقه ای است در نظر داریم در فرصت این گردهمایی جنایات رژیم صهیونیستی در رابطه با غزه و فلسطین را محکوم نموده و بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ، پایان دادن به محاصره و ارسال کمکهای انسان دوستانه تاکید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای پیمان شانگهای ظرفیت های زیادی برای همکاری های اقتصادی دارند

اعضای پیمان شانگهای ظرفیت های زیادی برای همکاری های اقتصادی دارند