مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:282023-11-13سياسي

98 درصد زکات زنجان در امور محرومان هزینه می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 98 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان هزینه شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 98 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان هزینه شده است.

روح الله صالحی ظهر امروز (دوشنبه، 22 آبان ماه) در جلسه شورای زکات شهر هیدج با اشاره به ساماندهی بیش از 51 میلیارد تومان زکات در استان زنجان، بیان کرد: زکات جمع آوری شده در دو بخش امور محرومان و پروژه های عمرانی هزینه می شود.

او با اشاره به دیگر محل های هزینه کرد زکات، افزود: 98 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

صالحی ادامه داد: این خدمات در قالب کمک هزینه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیل، آزادی زندانی ها، ساخت مسکن و مرمت و بازسازی، معیشت و ساخت پروژه های عام المنفعه از جمله مساجد، خانه عالم، حوزه های علمیه، غسالخانه، حسینیه و فاطمیه ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت هرچه بیشتر مردم و خیران برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان تحت حمایت زمینه سازی می کند، اضافه کرد: براساس موازین فقهی و دستورالعمل های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد زکات زنجان در امور محرومان هزینه می شود

98 درصد زکات زنجان در امور محرومان هزینه می شود