مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-02اجتماعي

کرمانشاه ظرفیت های زیادی در حوزه طبیعت گردی دارد


سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از جذابیت های ویژه ای در حوزه طبیعت گردی برخوردار است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از جذابیت های ویژه ای در حوزه طبیعت گردی برخوردار است.

وحید امیری، امروز(یازدهم آبان) در جلسه با نماینده اداره کل محیط زیست استان، اظهار کرد: مناطق حفاظت شده در استان کرمانشاه برای گردشگران می تواند جذابیت ویژه ای داشته باشند که موجب رونق گردشگری استان شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: حوزه طبیعت گردی یکی از انواع گردشگری است که در حال حاضر بسیار به آن توجه می شود و سالانه میلیون ها گردشگر در این زمینه در سطح کشور از مناطق مختلف بازدید می کنند.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه نیز با توجه به آب و هوای چهار فصل از جذابیت های ویژه ای در حوزه طبیعت گردی برخوردار است که می تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

امیری اظهار کرد: یکی از جنبه های جذاب در حوزه گردشگری طبیعت دیدن گونه های خاص جانوری و بازدید از مناطق حفاظت شده بوده که بسیار مورد توجه بخش خاصی از گردشگران است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: وجود مناطق حفاظت شده ای همچون بوزین و مرخیل، قراویز، بیستون، چالابه و سایت پرنده نگری تالاب هشیلان بخشی از ظرفیت های ممتاز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه ظرفیت های زیادی در حوزه طبیعت گردی دارد

کرمانشاه ظرفیت های زیادی در حوزه طبیعت گردی دارد