مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-01سياسي

مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان یک الگو در کشور است


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم طرح مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر به عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح شود و بیلان و عملکردی برای سازمان شیلات کشور باشد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم طرح مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر به عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح شود و بیلان و عملکردی برای سازمان شیلات کشور باشد.

سید حمیدرضا کاظمی دهم آبان ماه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر اظهار کرد: این منطقه ویژه و محل طلاقی دو رودخانه اصلی لرستان یعنی کشکان و سیمره است و آب ثابت و پایداری دارد که از این نعمت خدادادی به خوبی استفاده نمی شود.

وی ادامه داد: برنامه ای که سازمان شیلات برای این منطقه در نظر دارد می تواند به تولید کشور و ایجاد اشتغال در منطقه کمک کند، منطقه بسیار مستعدی است و یقیناً اجرای این 30 هکتار مشوقی می شود که مردم و سرمایه گذاران هم حضور پیدا کنند و ظرفیت تولید ماهیان خاویاری به حد اعلا برسد و بحث اشتغال جوانان دیگر دغدغه خانواده ها نباشد.

کاظمی افزود: انتظار داریم طرح مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان پلدختر به عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان یک الگو در کشور است

مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری رنگین بان یک الگو در کشور است