مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:152023-10-24حوادث

ورود دادستان به پرونده فوت یک زن در چاله آسانسور در قشم


مرگ یک زن بر اثر استفاده غیرایمن از بالابر در یک فروشگاه مبل در قشم موجب ورود دادستانی به پرونده برای بررسی ابعاد مختلف آن و پلمپ مغازه مربوطه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، یک زن 44 ساله اهل روستای کووه ای قشم که برای خرید تختخواب برای دخترش به این فروشگاه مراجعه کرده بود به دلیل بی احتیاطی فروشندگان از بالابر بدون حفاظ به پایین افتاد و دقایقی بعد جان سپرد.

فروشگاه مبل در روستای کوشه و کاروان پس از این حادثه دلخراش باحضور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم در آن مکان، پلمپ شد.

امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم ضمن حضور در محل حادثه در این باره گفت: بعدازظهر جمعه گذشته 28 مهرماه سال جاری، متوفی به همراه همسر و 3 فرزندش پس از مراجعه به فروشگاه مبل فروشی در روستای کوشه و دیدن تخت های طبقه همکف، به طبقه بالای این فروشگاه رفت.

وی ادامه داد: دقایقی بعد این زن میان سال به دلیل بی احتیاطی فروشندگان از بالابر به چاله آن سقوط کرد و به دلیل ضربه مغزی ناشی از سقوط از ارتفاع قبل از رسیدن به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم جان باخت.

اورژانس یک ساعت بعد رسیده! مهدوی مجد با بیان اینکه اورژانس یک ساعت بعد از حادثه به محل رسیده است، گفت: خانواده متوفی هیچ گونه شکایتی از صاحب مغازه ندارند و دیه درخواست نکردند اما این در راستای جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان به پرونده فوت یک زن در چاله آسانسور در قشم

ورود دادستان به پرونده فوت یک زن در چاله آسانسور در قشم