مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-27بين الملل

مسلمانان بسم الله؛ راه شکست اسراییل این است!


این روزها مسلمانان دچار «خشم مقدس» هستند، خشمی که با نابودی اسراییل خاموش می شود، اما به راستی چگونه مسلمانان می توانند این رژیم منحوس را از صحنه روزگار محو کنند؟ - گروه زندگی: از 15 مهرماه هنگامی که جوانان سلحشور حماس عملیات طوفان الاقصی را شروع کردند، جهان را در تحیر فرو بردند، چون برای اولین بار در عمر تأسیس رژیم نامشروع اسراییلی، جوانان غزه ای کاری کردند که همینه و ابهت اسراییل را به تمسخر گرفت و تحقیری را برای صهیونیست ها به بار آورد که قابل جبران نیست.

در این مدت امت اسلامی با مشاهده مظلومیت های کودکان و زنان غزه و بمباران مستمر مناطق مسکونی، بیمارستان ها، مساجد، کلیسا، مدارس و غیره، غیرت دینی شان به جوش آمده است، به گونه ای که مردم اردن، عراق، مصر و دیگر کشورها خودشان را به نزدیک ترین مرز های اشغالی رسانده اند تا در کنار مردم مظلوم غزه، برای آرمان های فلسطین جهاد کنند.

تحقیر شدید اسراییلی ها در طوفان الاقصی البته در این ثنا در دیگر کشورها مسلمانان و آزادیخواهان با شرکت در تجمعات و راهپیمایی ها نفرت و انزجار خود را از رفتار وحشیانه و دور از انسانیت رژیم کودک کش اسراییلی ابراز کرده اند، از سویی دیگر بانوان مسلمان با فروش طلاهایشان کمک های انسان دوستانه را به سوی گذرگاه رفح فرستاده اند، حتی کودکان هم به میدان آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان بسم الله؛ راه شکست اسراییل این است!

مسلمانان بسم الله؛ راه شکست اسراییل این است!