مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-04اقتصادي

آذربایجان غربی جزو استانهای پیشرو در توسعه فیبر نوری است


مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی جزو استانهای پیشروی کشور در توسعه فیبرنوری است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی جزو استانهای پیشروی کشور در توسعه فیبرنوری است.

چنگیز نوری 13 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ظرفیت سازی فیبر نوری نزدیک به 11 هزار کیلومتر در استان انجام شده و بیش از 11هزار و 300 مشترک اختصاصی ftth داریم.

وی با بیان اینکه در راستای تفاهمنامه اجرای پروژه نجما جهت توسعه فیبر نوری در استان، فاز اول خوی و ارومیه و مهاباد به بهره برداری رسیده است، افزود: اجرای این طرح در شهرستانهای دیگر استان نیز در حال اتمام و یا در حال اجراست.

نوری تصریح کرد: طی دو سال گذشته 200 کیلومتر فیبر بین شهری بین ارومیه، سلماس ، خوی، نقده و اشنویه برای تکمیل پایداری شبکه ارتباطات استان انجام شده است که طبق برنامه ریزی انجام شده درصددیم، 2000 کیلومتر توسعه فیبر که از دی ماه سال گذشته آغاز شده است، تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه شهرکهای صنعتی استان از ظرفیت فیبر نوری بهره مند می شوند، گفت: شهرک های صنعتی خوی، فاز یک، شهرک صنعتی فاز یک ارومیه، میاندوآب، مهاباد و نقده به طور کامل فیبرکشی شده و آماده بهره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی جزو استانهای پیشرو در توسعه فیبر نوری است

آذربایجان غربی جزو استانهای پیشرو در توسعه فیبر نوری است