مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-13حوادث

اعتیاد بسترساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی نظیر فرار از منزل، خودکشی، سرقت، طلاق ریشه در مصرف مواد مخدر و اعتیاد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: اعتیاد بستر ساز بسیاری از سایر آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوع اعتیاد یک معضل جهانی است اما این معضل راه حل های محلی دارد، گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی نظیر فرار از منزل، خودکشی، سرقت، طلاق و.

ریشه در مصرف مواد مخدر و اعتیاد دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اعتیاد و مواد مخدر آسیب های فراوان جسمی، روحی و روانی و .

فراوانی هم برای فرد و خانواده و برای جامعه به همراه دارد، افزود: اعتیاد به عنوان حلقه وصل آسیب های متعدد در جامعه و نیز عامل ماندگاری فرد در آسیب است.

وی با اشاره به هزینه های هنگفتی که صرف مصرف مواد مخدر می شود و به جیب سوداگران مرگ و قاچاقچیان می رود، تصریح کرد: اگر این هزینه ها در راستای تغذیه و سلامت خانواده هزینه می شد، اثرات بسیار مثبتی به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد بسترساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است

اعتیاد بسترساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است