مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-21سياسي

طلاب باید سفیران مکتب حاج قاسم باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران کشور همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار فرهنگ و هنر کرمان گفت: - معاون حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه ما گرد هم آمدیم که بگوییم قاسم هنوز زنده است؛ تاکید کرد: هر یک از ما باید سفیرانی برای انتقال پیام و سیره مکتب حاج قاسم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران کشور همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار فرهنگ و هنر کرمان گفت: این روزها بیش از هر زمان جبهه مقاومت و مظلومان به یاد شهید سلیمانی است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه تقارن این اجلاسیه با سالگرد حاج قاسم حاکی از هدف بلندتری دانست که تجدید عهد و پیمان حوزه های علمیه خواهران کشور با سیدالشهدای جبهه مقاومت و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است که تحت شدیدترین ظلم ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه ما گرد هم آمدیم که بگوییم قاسم هنوز زنده است؛ تاکید کرد: هر یک از ما باید سفیرانی برای انتقال پیام و سیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب باید سفیران مکتب حاج قاسم باشند

طلاب باید سفیران مکتب حاج قاسم باشند