مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03سياسي

مردم مظلوم غزه منتظر کمک سران کشورهای اسلامی هستند


امام جمعه موقت ساری با هشدار اینکه مشکلات این روزهای غزه صحنه کربلا را برای ما مسلمانان یادآور می شود و دل همه را به درد آورده است، گفت: سران کشورهای اسلامی کجا رفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام حسینی کارنامی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز، اظهار کرد: دانش آموزان با بصیرت و حب به انقلاب روز 13 آبان ماه سال 57 حماسه ای خلق کردند که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی افزود: در دفاع مقدس هم هزاران دانش آموزان انقلابی به شهادت رسیدند و با خون پاک خود انقلاب را به پیروزی رساندند که افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید آیت همه رشادت و ایثارگری را ارج نهیم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: باتوجه به فرهنگ والا امروز باید مراقب باشیم بی حیایی، بی حجابی و بی بندوباری که برخی به دنبال ترویج آن هستند در جامعه ما رواج یابد و باید تزکیه را بر تعلیم مقدم بداریم.

حسینی کارنامی بیان کرد: البته معیشت معلمان و زیرساخت های مدارس هم دقت بیشتری شود.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را اقدام مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: آمریکا همه تلاش خود را می کند تا اختلاف ایران با امریکا و این ظلم از دفاع مقدس تا غزه را متوجه یک نقطه کند اینکه چرا ایران لانه جاسوسی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مظلوم غزه منتظر کمک سران کشورهای اسلامی هستند

مردم مظلوم غزه منتظر کمک سران کشورهای اسلامی هستند