مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-04سياسي

مسؤولان و مردم باید نهضت روشنگری را ادامه دهند


جهاد دانشگاهی در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: در شرایط امروز ظلم بر مردم فلسطین، همه دولتمردان مسلمان، روشنفکران، علما، گروه های مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کونا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَوناً.

حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام): دشمن ستمگر و یار ستمدیده باشید.

نهج البلاغه، نامه 47 روز 13 آبان ماه در حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران یادآور سه حادثه تاریخیِ تبعید امام خمینی( ره) در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان نوجوان در سال 1357 و تسخیر لانه ی جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است.

حوادثی که در یک طرف آن ملت ایران و امام راحل به عنوان مظهر مبارزه و استقامت قرار دارد و در طرف دیگر هم دولت مستکبر آمریکا قرارگرفته است.

در حقیقت فرارسیدن 13 آبان ماه همواره این حقیقت را به ما گوشزد می کند که هرگز نباید سلطه قدرت های استکباری را از یاد و خاطرمان به فراموشی بسپاریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این وظیفه بر دوش ما قرار دارد که به تبیین اهداف وقایع به یادماندنی در این روز الهی بپردازیم و چراغ راهی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان و مردم باید نهضت روشنگری را ادامه دهند

مسؤولان و مردم باید نهضت روشنگری را ادامه دهند