مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:302023-10-23سياسي

تقدیر از صلح یاران دنا و یک دلیل برای حادثه قتل 5 عضو خانواده در یاسوج


شوراهای حل اختلاف برتر و صلح یاران برتر شهرستان دنا از سوی مسئولین دادگستری و دیگر مسئولین تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه هم اندیشی رییس دادگستری دنا، امام جمعه شهر سی سخت، معاون قضایی دادگستری استان و رییس شوراهای حل اختلاف استان، فرماندار دنا با صلح یاران بخش مرکزی دنا در محل دادگستری شهرستان دنا برگزار شد.

غلامی پور رییس دادگستری دنا گفت: امسال برای 30 نفر از معتمدین و ریش سفیدان شهرستان دنا ابلاغ صلح یاری زدیم که با در خشکاندن ریشه اختلاف و درگیری کمک زیادی به شوراهای حل اختلاف کردند.

غلامی پور اظهار داشت: بحث صلح یاران در بیانیه گام دوم انقلاب دیده شده است با این مضمون که مردم کمک یار دستگاه قضا باشند، خوشبختانه صلح یاران دنا توانستند  پرونده سال 83 را با رای های مختلفی که باعث اختلافات و حتی درگیری بود حل و فصل و منجر به صلح و سازش کنند، همچنین صلح یاران ما در آسیب های اجتماعی مانند طلاق نفوذ بسیار خوبی دارند و مثمر ثمر واقع شدند در بحث سازش در پرونده ها شهرستان دنا  بیشترین آمار سازش را در استان دارد که این مهم نشان از درایت، هوشیاری مجموعه  صلح یاران شهرستان دنا دارد.

یکی از صلح یاران دنا گفت: گروهی هستیم که با همکاری شما توانستیم پرونده های زیادی را حل و فصل کنیم بخصوص پرونده ای که وکلای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از صلح یاران دنا و یک دلیل برای حادثه قتل 5 عضو خانواده در یاسوج

تقدیر از صلح یاران دنا و یک دلیل برای حادثه قتل 5 عضو خانواده در یاسوج