مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-05سياسي

حقوق کارگران حفظ شود


رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از حوزه قضایی سنگر گفت: باید بکوشیم تا هم حقوق کارگران حفظ شود و هم چرخه تولید در کارخانه ها ادامه یابد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از حوزه قضایی سنگر گفت: باید بکوشیم تا هم حقوق کارگران حفظ شود و هم چرخه تولید در کارخانه ها ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری سنگر بازدید و در نشستی با حضور کارکنان این واحد قضایی حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در این نشست با بیان اهمیت جایگاه رفیع قضاوت و سختی کار در محاکم قضایی اظهار کرد: بالاترین و با فضیلت ترین عمل ها سخت ترین آن هاست و تمام این تلاش ها نزد خدای متعال ماجور است.

وی با اشاره به اینکه باید همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: خداوند همواره با انسان است و هر کس بر قدرت او تکیه کند پیروز خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان گیلان با قدردانی از زحمات کارکنان و قضات دادگستری سنگر افزود: این شهرستان در رسیدگی به پرونده های مهم، عملکرد موفق و بهتری داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین واحدهای صنعتی مهم شهرستان رشت در شهر صنعتی مستقر است، تاکید کرد: مجموعا بیش از 300 واحد صنعتی فعال در بخش سنگر مستقر است و رییس دادگست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران حفظ شود

حقوق کارگران حفظ شود