مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-28پزشكي

9 روش نگهداری قارچ در یخچال و فریزر بدون سیاه شدن به مدت طولانی


آیا می دانید بهترین روش های نگهداری قارچ در منزل چیست و چطور می توان قارچ را برای مدت طولانی در یخچال و فریزر نگهداری کرد؟ - آیا می دانید بهترین روش های نگهداری قارچ در منزل چیست و چطور می توان قارچ را برای مدت طولانی در یخچال و فریزر نگهداری کرد؟ عصر ایران-  اگر قصد نگهداری قارچ در فریزر بدون سیاه شدن را دارید یا دوست دارید با تکنیک های نگهداری قارچ در یخچال آشنا شوید، مطالعه این مطلب می تواند مفید باشد.

روش های نگهداری طولانی مدت قارچ در یخچال و فریزر خواص قارچ سبب شده تا به یکی از پرکاربردترین سبزیجات در آشپزخانه اغلب کشورهای دنیا تبدیل شود.

قارچ خیلی زود رطوبت را جذب می کند و رنگ آن سیاه و کدر می شود.

 نگهداری قارچ به روش صحیح به شما کمک می کند که از سیاه شدن آن جلوگیری کنید و برای مدت زمان بیشتری از قارچ های تازه و سفید و بدون لکه در غذاها استفاده کنید.

در ادامه می توانید با چند روش نگهداری قارچ در منزل آشنا شوید.

1- قارچ را در بسته بندی اصلی نگهداری کنید بسته بندی اصلی قارچ طوری طراحی شده است که رطوبت اضافه آن را جذب می کند و جلوی فساد زودهنگام قارچ را می گیرد.

در صورتی که به مقدار کمی قارچ نیاز دارید، می توانید بخش کوچکی از پوشش پلاستیکی روی قارچ را بردارید و سپس دوباره آن قسمت را ببندید تا از ورود هوا به داخل بسته بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 روش نگهداری قارچ در یخچال و فریزر بدون سیاه شدن به مدت طولانی

9 روش نگهداری قارچ در یخچال و فریزر بدون سیاه شدن به مدت طولانی