مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-31دانش

حمایت یک میلیارد تومانی دانشگاه صنعتی شریف از طرح های فناورانه


مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف از حمایت یک میلیارد تومانی دانشگاه صنعتی شریف از طرح های فناورانه اعضای هیات علمی و همچنین حمایت از طرح های دانشجویان و دانش آموختگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا هرمزی نژاد مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف درباره تفاهم نامه بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با این دانشگاه گفت: مجموعه اهداف این تفاهم نامه شامل حفظ و ارتقا سطح مرجعیت علمی، حمایت از افزایش مقالات برتر، انتشار دستاوردهای پژوهشی برتر، حمایت از گرنت های پژوهشی و بنیادین، حمایت از توسعه فناوری و ثبت اختراعات، تجهیز آزمایشگاه های تخصصی در حوزه های منتخب و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال آفرینی است.

وی گفت: برنامه معاونت پژوهش و فناوری به منظور تحقق اهداف توسعه ای دانشگاه و رشد متناسب و یکسان در هر دو حوزه پژوهش و حوزه فناوری، بیش از یک دهه است که زنجیره دانش تا ارزش دانشگاه تعریف شده است و برنامه اجرایی کردن آن فعالیت های برنامه محور متنوعی طراحی و اجرا شده است.

هرمزی نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه ها به گونه ای طراحی و اجرا می شوند که خروجی هر برنامه ای، ورودی برنامه دیگری باشد تا بدین طریق از تداوم و توسعه فعالیت های پژوهشی و فناوری در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت یک میلیارد تومانی دانشگاه صنعتی شریف از طرح های فناورانه

حمایت یک میلیارد تومانی دانشگاه صنعتی شریف از طرح های فناورانه