مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-12اجتماعي

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در جشنواره قصه گویی


بیش از 16 هزار نفر با ثبت نام در سامانه رسمی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال ارسال قصه های خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بیش از 16 هزار نفر با ثبت نام در سامانه رسمی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال ارسال قصه های خود هستند.

شرکت در بخش های مختلف جشنواره با ثبت نام اولیه در سامانه این رویداد فرهنگی آغاز می شود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

در حال حاضر ثبت نام در بخش های گوناگون جشنواره به پایان رسیده و جشنواره های استانی کار خود را آغاز کرده است اما ثبت نام بخش 90 ثانیه ای همچنان ادامه دارد؛ بخشی که داوری آثارش در مرحله پایانی جشنواره بین المللی صورت خواهد گرفت.

بر این اساس تاکنون در بخش 90 ثانیه ای جشنواره بیست و پنجم 2475 اثر، در بخش مدرن کلاسیک 5456 اثر، در بخش آیینی و سنتی970 اثر، در بخش بین الملل 311 اثر و در بخش علمی 510 اثر در سامانه بارگذاری و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بر همین اساس، داوران این دوره از جشنواره در مرحله استانی 155 نفر هستند که در سه بازه زمانی جشنواره های استانی از روز 16 تا 30 آبان آثار را داوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در جشنواره قصه گویی

ثبت نام بیش از 16 هزار نفر در جشنواره قصه گویی