مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-04سياسي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی را ترک کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه، بیرجند را به سمت تهران ترک کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه، بیرجند را به سمت تهران ترک کرد.

محمدمهدی اسماعیلی-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (13 آبان) با حضور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه، بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی در برنامه های مختلفی از جمله بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجند حضور یافت و قول مساعد داد تا در روز یکشنبه 14 آبان ماه موضوع تامین اعتبارات آن را با رییس جمهور در میان بگذارد.

یکی دیگر از برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی بود که اسماعیلی در این جلسه از اختصاص بودجه مستقل برای ارتقای شاخص های فرهنگی استان خبر داد و گفت: 20 میلیارد تومان صرفاً برای حمایت از فعالیت های فرهنگی استان اختصاص خواهیم داد تا حوزه فرهنگ از وضعیت فعلی خارج شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در جلسه دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و مسجد خراسان جنوبی قول داد تا اعتبار مورد نیاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی را ترک کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی را ترک کرد