مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-14سياسي

برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری


کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه، با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه، با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری که امروز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: موضوعی که برای تشکیل این کنگره انتخاب شده است مهم است اما کمی دیر به آن پرداخته شده،ما به اندیشه های یک شخصیت عالم و اهل تأمل در قران و صاحب نظر نیاز داریم.

وی افزود: اولین آثار مکتوب مقام معظم رهبری در زمینه قرآن در سال 53 مکتوب شد، که قطعا ایشان قبل از این زمان نیز توجهات فراوانی به قرآن داشند، نگاه ایشان برای به صحنه آوردن مفاهیم قرانی برای تلاش سیاسی و در عرصه بعدی استفاده از کلام خدا برای مدیریت عالی جهان اسلام دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری

برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری