مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-13اقتصادي

یکه تازی بیمه رازی در رشته های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی


مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی ها و مسیر شرکت در دو سال اخیر با برنامه ریزی خاصی پیش رفت، گفت: شرکت بیمه رازی طی برنامه ریزی خاصی به رشته های هدف به صورت تخصصی وارد شده و در سال 1402، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه این شرکت گفت: طبق بررسی ها شرکت بیمه رازی از ابتدای سال تا نیمه آبان ماه بیش از 127 درصد برنامه های خود را محقق کرده و حق بیمه تولیدی در حدود 4 هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

او ادامه داد: این میزان حق بیمه تولیدی در حالی به ثبت رسیده که بیمه رازی هیچگونه خسارت معوقی ندارد و تنها در رشته درمان به صورت روزانه خسارت ها را پرداخت می کند.

جباری با تاکید بر اینکه در رشته های هدف همچون آتش سوزی، حوادث، عمر زمانی، باربری و هواپیما رشد بسیار خوبی محقق شده است، یادآور شد: برنامه ریزی بلند مدت شرکت بیمه رازی بر آن است تا به صورت تخصصی به رشته های هدف ورود کند و ظرفیت های خود را به این بازارها معطوف کرده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1402 شور و نشاط خاصی بر شرکت حاکم شده است و این موضوع منجر به ثبت قرارداد همکاری با شرکت های بزرگ شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی بیمه رازی در رشته های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

یکه تازی بیمه رازی در رشته های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی