مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-19سياسي

دلجویی رییس دانشگاه باهنر کرمان از خبرنگاران


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با دلجویی از اصحاب رسانه استان گفت: فرآیند حضور خبرنگاران در دانشگاه برای پوشش خبری نشست ها و رویدادها تسهیل می شود.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با دلجویی از اصحاب رسانه استان گفت: فرآیند حضور خبرنگاران در دانشگاه برای پوشش خبری نشست ها و رویدادها تسهیل می شود.

نشست بررسی اتفاق اخیر در دانشگاه شهید باهنر کرمان مبنی بر ممانعت از ورود خبرنگاران به نشست دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تالار وحدت دانشگاه و برخورد فیزیکی با خبرنگار تسنیم، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان و مدیران خبرگزاری های استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

محسن روحی در این نشست با اشاره به اینکه وظیفه سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از خبرنگاران و پیگیری مشکلات آنهاست، گفت: اقدام اخیر دانشگاه در ممانعت از حضور خبرنگاران و در نهایت برخورد فیزیکی با خبرنگار تسنیم را اقدام فردی می دانیم و حتماً دانشگاه با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تقدیر از موضع استاندار در حمایت از خبرنگاران و پیگیری موضوع بیان کرد: امیدواریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی رییس دانشگاه باهنر کرمان از خبرنگاران

دلجویی رییس دانشگاه باهنر کرمان از خبرنگاران