مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-24بين الملل

جنگنده روسیه 2 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کرد


خبرگزاری ریانووستی امروز (سه شنبه) گزارش داد که یک جت جنگنده «سوخو 27» روس با 2 بمب افکن «B-1B» آمریکایی پس از نزدیکی به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک مواجه داشته است.

- خبرگزاری ریانووستی امروز (سه شنبه) گزارش داد که یک جت جنگنده سوخو 27 روس با 2 بمب افکن B-1B آمریکایی پس از نزدیکی به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک مواجه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع وزارت دفاع روسیه اعلام کردند که بمب افکن های آمریکایی پس از نزدیک شدن جت جنگده روسیه، به طور کامل مسیر خود را تغییر داده و از مرز روسیه فاصله گرفتند.

وزارت دفاع روسیه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که یک جنگنده سوخو-27 روسی مانع ورود پهپاد تجسسی آمریکایی آرکیو-4بی به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای سیاه شده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرده بود: تجهیزات شناسایی حریم هوایی روسیه در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) یک هدف هوایی که در حال نزدیک شدن به مرز روسیه بر فراز دریای سیاه بود را شناسایی کرد.

جنگنده سوخو-27 مانع ورود آن به حریم هوایی روسیه شد.

در این بیانیه آمده بود: خدمه این جنگنده روسی گفته اند که این هدف شناسایی شده، پهپاد جاسوسی نیروهای هوایی آمریکا موسوم به RQ-4B Global Hawk بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده روسیه 2 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کرد

جنگنده روسیه 2 بمب افکن آمریکایی را رهگیری کرد