مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-15فرهنگي

از قول رییس مجلس تا تکذیب وزیر ارشاد


قول رییس مجلس، تکذیب وزیر ارشاد، اظهارات ضرغامی و جبلی، درگذشت یک هنرمند، 6 روز خرید حضوری از کتابفروشی ها با یارانه، علی دهکردی بر مسند مدیرعاملی خانه سینما و میراثش، - فراخوان پویش فلسطین ما در جشنواره عمار، نامگذاری خیابان علی سلیمانی، آمار بازدید برنامه های تلویزیون در تلوبیون، یک انتصاب و نمایش آثار برتر جایزه عکس 5  در خانه هنرمندان و کشف تصادفی 100هزار سکه تاریخی از اخبار فرهنگی هنری 24 آبان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه 24 آبان ماه، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تجلیل از کتابداران نمونه برگزار شد و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جریان این آیین، خواستار تصویب طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشو ر شد، که رییس مجلس قول پیگیری آن را داد.

تکذیبی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه جلسه دولت روز چهارشنبه، حذف شدن نام شب یلدا و چهارشنبه سوری را از تقویم تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: ورود شناورهای تفریحی به کشور آزاد شد وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز در حاشیه جلسه هیات دولت، از دستور رییس جمهور به وزیر صمت برای آزادسازی و رفع موانع ورود شناورهای تفریحی به کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قول رییس مجلس تا تکذیب وزیر ارشاد

از قول رییس مجلس تا تکذیب وزیر ارشاد