مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-07سياسي

یک استاد دانشگاه: اسراییل مرتکب 4 جنایت کیفری و بین المللی شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل، جلسه بررسی جنگ کنونی رژیم صهیونیستی و فلسطین از منظر حقوق بین الملل با حضور موسی زاده، - عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل گفت: اسراییل در آن واحد مرتکب 4 جنایت مقرره در اساس نامه دیوان کیفری بین المللی شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل، جلسه بررسی جنگ کنونی رژیم صهیونیستی و فلسطین از منظر حقوق بین الملل با حضور موسی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل در این دانشکده برگزار شد.

موسی زاده در این نشست پس از بیان مقدمه ای مختصر به تاریخ نزاع و جنگ پیرامون بیت المقدس، به موضوع عدم توجه کافی به شناخت صحیح و دقیق مسئله فلسطین در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف کشور در حوزه مطالعات مربوط به مسئله فلسطین کم بودن تولید آثار مکتوب پیرامون این قضیه و همچنین عدم توجه کافی به ترجمه اثار بین المللی در حوزه فلسطین است.

وی با اشاره به مسئله مشروعیت تاسیس اسراییل یادآور شد: تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1949 از منظر حقوق بین الملل دارای ایراد و ابهام است.

برای شناسایی یک کشور به عنوان عضو سازمان ملل 5 شرط اساسی دولت بودن، صلح جو بودن، پذیرش تعهدات منشور ملل متحد، تمایل داشتن به اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه: اسراییل مرتکب 4 جنایت کیفری و بین المللی شده است

یک استاد دانشگاه: اسراییل مرتکب 4 جنایت کیفری و بین المللی شده است