مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-05سياسي

عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی رصد می شود


عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی مورد رصد قرار می گیرد و به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی مدیران دیده می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی مورد رصد قرار می گیرد و به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی مدیران دیده می شود.

دکتر حسن بهرام نیا امروز یکشنبه 14 آبان در جلسه شورای فضای مجازی استان با تقدیر از حضور حماسی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راستای خلق حماسه و حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه ، اظهار کرد: 13 آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته بود، افزود: اسراییل با کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین، بار دیگر کینه استکباری جهانی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار را نمایان کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی یکی از شوراهای مهم است که تصمیمات گرفته شده در این شورا در زندگی مردم تاثیرگذار است چرا که فضای مجازی، فضایی غیرقابل انکار است و امروز مردم دنیا این ساز و کار را به عنوان ساز و کار اولیه زندگی خودشان می بینید.

بهرام نیا با بیان اینکه این فضا همانند یک شمشیر دو لبه است که باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار گیرد چرا که امروز فضای مجازی به بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده است، تصریح کرد: جنگ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی رصد می شود

عملکرد دستگاه ها در حوزه فضای مجازی رصد می شود