مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-01فرهنگي

وقتی خواننده آهنگ های ملی ، تبلیغ کتونی می کند


حضور سالار عقیلی در فیلم تبلیغات یک فروشگاه کفش کتونی خبرساز شد.

- حضور سالار عقیلی در فیلم تبلیغات یک فروشگاه کفش کتونی خبرساز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی که طی سال های اخیر آثار ماندگار و پرطرفداری را در حوزه موسیقی تیتراژها، آلبوم ها و تک آهنگ پیش روی مخاطبان قرار داده است، مشغول برنامه ریزی و تدارک برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای مختلف کشور است که از آن جمله می توان به برپایی کنسرتی در شهر فیروزکوه اشاره کرد.

این خواننده اما فارغ از آنچه در موسیقی به آن می اندیشد، طی ماه های اخیر به شدت توجه و تمرکز خود را معطوف به حضور در آگهی های تبلیغاتی بنگاه ها و موسسات اقتصادی کرده که به طور حتم برای او دربرگیرنده منفعت های مالی زیادی است.

چارچوب و مسیری که در همه جای دنیا مشابه آن دیده می شود و امری اجتناب ناپذیر برای سلبریتی ها و چهره های شاخصی است که در عرصه های مختلف هنری و ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

اما از نکات مهمی که در این مسیر می تواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد انتخاب برندها و موسساتی است که بسته به جایگاه هنری و ورزشی سلبریتی ها و چهره ها می تواند با انتخاب های سنجیده و برنامه ریزی تر شده ای همراه باشد، موضوعی که فعلا به نظر می آید برای تعدادی از هنرمندان از جمله سالار عقیلی با پیشینه محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خواننده آهنگ های ملی ، تبلیغ کتونی می کند

وقتی خواننده آهنگ های ملی ، تبلیغ کتونی می کند