مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29دانش

گلعلی بابایی دبیر شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل احمد» شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به گلعلی بابایی آمده است: «امید است بنا به وظایف مندرج در آیین نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص این جایزه، - گلعلی بابایی دبیر شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد شد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی گلعلی بابایی را به عنوان دبیر علمی شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به گلعلی بابایی آمده است: امید است بنا به وظایف مندرج در آیین نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص این جایزه، نقش تخصصی خود را در ایجاد هماهنگی های شایسته در هیئت علمی، اتخاذ تصمیمات مقتضی و پیگیری اجرای آنها، به بهترین نحو ایفا کنید.

گلعلی بابایی پژوهشگر و مستندنگار است و به عنوان یکی از پرکارترین و مؤثرترین چهره های ادبیات پایداری و مقاومت شناخته می شود.

کتاب های همپای صاعقه ، ضربت متقابل ، کالک های خاکی ، کوهستان آتش ، از الوند تا قراویز ، ققنوس فاتح ، گردان نهم و پیغام ماهی ها در جشنواره های مختلف ادبی، به عنوان کتاب های برتر شناخته شده اند.

شایسته تقدیر سی وچهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ، نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد و برگزیده کتاب سال دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلعلی بابایی دبیر شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل احمد» شد

گلعلی بابایی دبیر شانزدهمین دوره «جایزه ادبی جلال آل احمد» شد