موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-04بين الملل

قانونگذار آمریکایی: بایدن از نسل کشی در غزه حمایت می کند


عضو دموکرات و فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا گفت که جو بایدن با حمایتش از اسراییل، در حال حمایت از نسل کشی فلسطینیان در غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رشیده طلیب نماینده دموکرات و فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا در پیام روز جمعه خود گفت جو بایدن از نسل کشی مردم فلسطین در غزه با حمایتش از اسراییل حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا، او در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدئویی از تجمعات و راهپیمایی های ده ها هزار نفری در حمایت از فلسطین در سراسر ایالات متحده اعلام کرد: آقای رییس جمهور، مردم آمریکا در این مورد با شما نیستند.

ما در (انتخابات) سال 2024 به یاد خواهیم آورد.

  طلیب که اصالتاً فلسطینی است یکی از بلندترین صداها در کنگره آمریکا در حمایت از آتش بس کامل است که دولت بایدن از آن حمایت نمی کند و در عوض تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که تاکنون به شهادت بیش از نُه هزار فلسطینی شامل بیش از 3800 کودک منجر شده، حمایت کرده است.

بیش از دوازده عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از جمله طلیب اخیراً قطعنامه ای را در حمایت از آتش بس امضا کردند.

اظهارنظرها و موضع گیری های اخیر طلیب درباره غزه همچنین هفته پیش تلاش ها در کنگره برای محکوم کردن رسمی وی را در پی داشت که سرانجام رد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی: بایدن از نسل کشی در غزه حمایت می کند

قانونگذار آمریکایی: بایدن از نسل کشی در غزه حمایت می کند