مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-23سياسي

از برگزاری تور پیشرفت تا سلسله گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در استان سمنان


در نشست مشترک رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین بررسی شد.

- از برگزاری "تور پیشرفت" تا سلسله گفتمان های " تبیین دستاوردهای نظام" در استان سمنان ایسنا/سمنان در نشست مشترک رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین بررسی شد.

در این نشست علی منصفی راد، رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با تشریح فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفت: با تلاش و پیگیری های زیاد، سعی شده است خدمات و فعالیت های گسترده جهاددانشگاهی در استان سمنان برای مردم ارائه شود.

وی افزود: در سالجاری، 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در حوزه معدن، کشاورزی، محیط زیست و خدمات پزشکی توسط جهاددانشگاهی استان سمنان اجرا شده و از این بین دو محصول فناورانه با حضور وزیر کشور رونمایی شد و همچنین دو طرح فناورانه نیز به عنوان طرح شاخص ملی معرفی شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه خدمات پزشکی نیز، مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان زنان، مرکز ترمیم زخم دیابت نیز مجوزهای لازم اخذ شده و ان شاءالله با کمک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری تور پیشرفت تا سلسله گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در استان سمنان

از برگزاری تور پیشرفت تا سلسله گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در استان سمنان