مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-16اقتصادي

آزادراه منجیل-رودبار بهمن امسال زیر بار ترافیک می رود


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: برای رفع گلوگاه ترافیکی آزادراه قزوین-رشت و رفاه حال مسافران، آزادراه منجیل-رودبار، بهمن امسال با رعایت ایمنی زیربار ترافیکی می رود و تا خرداد سال 1403 به بهره برداری رسمی می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی اظهار داشت: با هدف رفع گلوگاه ترافیکی آزادراه قزوین-رشت ضمن رعایت کامل ایمنی در طول مسیر آزادراه منجیل- رودبار در بهمن سال جاری زیر عبور قرار می گیرد و با اتمام عملیات تکمیلی باقیمانده در خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آزادراه منجیل-رودبار بخشی از کریدور آزادراهی شمال-جنوب و شاهراه حیاتی ارتباط از پایتخت و استان های همجوار به استان گیلان است که بخش اعظم آن در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و با تکمیل 8 کیلومتر حدفاصل منجیل تا رودبار، شاهد کاهش زمان سفر، مصرف سوخت و استهلاک خودرو در این محور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اعتبار هزینه شده در آزادراه منجیل-رودبار را یک هزار و 700 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این آزادراه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به منظور تکمیل بخش های باقیمانده از جمله روشنایی تونل ها، دیواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه منجیل-رودبار بهمن امسال زیر بار ترافیک می رود

آزادراه منجیل-رودبار بهمن امسال زیر بار ترافیک می رود