مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-16فرهنگي

برپایی نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در یزد


دومین نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شد.

- ایسنا/یزد دومین نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برپا شد.

احمد قافی مدیر عامل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد در این باره بیان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی با شعار ایران سرزمین سوغات و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از دیروز 24 آبانماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد آغاز بکار کرده و تا 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات، سوغات و صنایع دستی ایرانی بیان کرد و افزود: 125 غرفه از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، همدان، زنجان، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، فارس، زنجان و یزد با حضور 9 سیاه چادر در فضای به وسعت هفت هزار متر مربع جهت معرفی سوغات و صنایع دستی ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

قافی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان نیز در سالن B با وسعت دو هزار مترمربع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف فرهنگ سازی مطالعه در نسل کودک و نوجوان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در یزد

برپایی نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در یزد