مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-07سياسي

تذکر یک نماینده به وزیر نفت برای گاز سوز کردن خودروهای عمومی


نماینده شاهین شهر درمجلس در مورد تامین اعتبار برای شرکت های تامین کننده قطعات، جهت گاز سوز کردن خودروهای عمومی به وزیر نفت تذکر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورا ی اسلامی ، درخصوص لزوم تامین اعتبار لازم برای شرکت های تامین کننده قطعات گیت گاز سوز جهت گاز سوز کردن ( سوخت سی ان جی) خودروهای عمومی ( تاکسی ها، وانت بارها و .

) به جواد اوجی وزیر نفت تذکر کتبی داد.

متن این تذکر به شرح زیر است: در راستای اجرای هوای پاک، یکی از اقداماتی که تا پایان سال 1401 وزارت نفت نسبت به اجرای آن اقدام کرده است.

تامین اعتبار مالی شرکت های تامین کننده قطعات ( گیت گاز سوز ) جهت استفاده از گاز سی ان جی در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها، ون ها، وانت بارها و .

بوده است که متاسفانه از ابتدای سال 1402 به بعد به دلیل عدم اعتبار از سوی  وزارتخانه، شرکت های مذکور ارسال قطعه لازم ( گیت گاز سوز) را که جهت گاز سوز کردن خودروهایی که در سامانه شرکت پخش فرآورده های نفتی ثبت نام کرده اند و می بایست به نوبت در کارگاه های شتاب سی ان جی، گاز سوز می شده اند را متوقف کرده که اگر این مشکل به موقع حل نشود مشکلات جدیدی که در ذیل اشاره می شود را به همراه خواهد داشت: 1- افزایش هزینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر یک نماینده به وزیر نفت برای گاز سوز کردن خودروهای عمومی

تذکر یک نماینده به وزیر نفت برای گاز سوز کردن خودروهای عمومی