مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-04سياسي

جوانان باید با دستاوردهای 13 آبان آشنا شوند


نباید بگذاریم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و 13 آبان فراموش شود بلکه باید با تبلیغ و روشنگری جوانان را با دستاوردهای 13 آبان آشنا کرد.

- ایسنا/البرز مدیرکل ارشاد البرز گفت: نباید بگذاریم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و 13 آبان فراموش شود بلکه باید با تبلیغ و روشنگری جوانان را با دستاوردهای 13 آبان آشنا کرد.

سعید جابری انصاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 13 آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی و حکومت کودک کش صهیونیست در رأس آن شیطان کبیر، آمریکای جهانخوار است.

وی با اشاره به اینکه این روز یادآور طلیعه انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی و فساد استکبار جهانی است، ادامه داد: مردم قدرشناس ایران این روز را که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) به ترکیه تبعید شدند را هرگز فراموش نمی کنند.

این مسئول توضیح داد: در این روز رژیم پهلوی تعداد زیادی از دانش آموزان بی گناه و انقلابی که افکار پلید رژیم طاغوتی را بر نمی تابیدند و خواستار براندازی حکومت منحوس پهلوی بودند را به خاک و خون کشید.

وی تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و 13 آبان فراموش شود بلکه باید با تبلیغ و روشنگری جوانان را با دستاوردهای 13 آبان آشنا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید با دستاوردهای 13 آبان آشنا شوند

جوانان باید با دستاوردهای 13 آبان آشنا شوند