مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-15اجتماعي

معامله با سلامت دانش آموزان در آلوده ترین روز های سال!


غیرحضوری شدن مدارس در آلوده ترین روزهای تهران و کلانشهرها ضروری است و نمی توان با سلامت دانش آموزان معامله کرد؛ آموزش و پرورش می گوید: برای غیرحضوری شدن مدارس تابع تصمیم استانداران است با این حال حضور مدیر و معاونان مدارس نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اصرار بر تعطیل نشدن مدارس در آلوده ترین روزهای تهران و کلان شهرها، موضوعی است که در دو سال اخیر بر آن تأکید بسیاری می شود به خصوص از سوی مسئولان آموزش و پرورش! این موضوع در سخنان یوسف نوری (وزیر سابق) و رضا مراد صحرایی؛ وزیر جدید آموزش و پرورش به وضوح  مورد تأکید است؛ صحرایی اخیراً درباره غیرحضوری شدن مدارس به دلیل آلودگی هوا گفته بود: تعطیل کردن یا غیر فعال کردن مدرسه باید اولویت آخر و نه اول باشد! به هیچ عنوان در هیچ شرایطی رأی به غیرحضوری شدن مدارس نمی دهیم و خواهشم از کمیته آلودگی هوا این است که به این سیاست راهبردی دولت را توجه کند.

تلاش برای تغییر شاخص های آلودگی هوا در زمان وزارت یوسف نوری نیز آموزش و پرورش تلاش بسیاری کرد تا شاخص های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس را تغییر دهد و  در مقایسه ای عجیب ایران را با 3 کشور از آلوده ترین کشورهای جهان مقایسه کردند! بسیاری از کارشناسان به ویژه متخصصان حوزه سلامت نسبت به تبعات منفی آلودگی هوا بر سلامت دانش آموزان تأکید دارند، نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله با سلامت دانش آموزان در آلوده ترین روز های سال!

معامله با سلامت دانش آموزان در آلوده ترین روز های سال!