مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-01ورزشي

میزبانی ایران از بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال 2024


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته (سه شنبه) کنگره فدراسیون جهانی پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان 102 کشور از 5 قاره جهان در حالی برگزار شد که رییس فدراسیون بدنسازی ایران از مدت ها قبل درخواست میزبانی مسابقات جهانی 2024 را به .

- با رای مثبت اعضای کنگره فدراسیون جهانی ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان در سال 2024 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته (سه شنبه) کنگره فدراسیون جهانی پرورش اندام و فیتنس (IFBB) با حضور نمایندگان 102 کشور از 5 قاره جهان در حالی برگزار شد که رییس فدراسیون بدنسازی ایران از مدت ها قبل درخواست میزبانی مسابقات جهانی 2024 را به فدراسیون جهانی ارائه کرده بود.

در این کنگره که سفیر ایران در اسپانیا نیز به عنوان مهمان ویژه حاضر شده بود رییس فدراسیون جهانی وقتی را در اختیار عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی ایران قرار داد تا در خصوص برنامه ایران برای میزبانی از مسابقات قهرمانی جهان در سال 2024 توضیحاتی را ارائه کند.

پس از توضیحات نصیرزاده میزبانی ایران از این رویداد بزرگ به رای گذاشته شد که با رای مثبت اکثریت حاضر ایران رسما به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی مردان جهان در سال 2024 انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ایران از بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال 2024

میزبانی ایران از بزرگترین رویداد پرورش اندام و فیتنس در سال 2024