مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-08اقتصادي

با کسانی که در سفره مردم اخلال ایجاد می کنند، مماشات نخواهیم کرد


استاندار قم با بیان اینکه به طور جدی با مدیریت جهادی، قیمت ها را در استان کنترل خواهیم کرد، گفت: با کسانی که در سفره مردم و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند مماشات نخواهیم کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه به طور جدی با مدیریت جهادی، قیمت ها را در استان کنترل خواهیم کرد، گفت: با کسانی که در سفره مردم و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کنند مماشات نخواهیم کرد.

سیدمحمد آقامیری در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که شامگاه گذشته در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه افراد سودجو براساس عادت هر فصل روی یک محصول سرمایه گذاری کرده و با استفاده از راه های مختلف نسبت به مسئله ورود می کند و این اقدام باعث افزایش قیمت آن محصول می شود.

استاندار قم گفت: واقعیت این است که متاسفانه نظارت درستی در حوزه اصناف در کل کشور وجود ندارد؛ لذا باید روند بازرسی سازمان تعزیرات از فروشگاه های مواد غذایی و میوه در سطح استان مستمر و جدی باشد.

آقامیری عنوان کرد: کسانی که در سفره مردم خلل ایجاد می کنند و قدرت خرید آن ها را کاهش می دهند، هیچ تعارفی با آن ها نداریم و باید شدیدترین برخورد را داشته باشیم؛ سازمان تعزیرات طوری باید جریمه کند که بازدارنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسانی که در سفره مردم اخلال ایجاد می کنند، مماشات نخواهیم کرد

با کسانی که در سفره مردم اخلال ایجاد می کنند، مماشات نخواهیم کرد