موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-15اقتصادي

تشدید فقر در فرانسه؛ زنان قربانیان اصلی در دهه های اخیر


بر اساس گزارشی که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، معضل فقر در فرانسه در حال تشدید است و زنان به عنوان قربانیان اصلی این وضعیت شناخته می شوند.

- بر اساس گزارشی که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، معضل فقر در فرانسه در حال تشدید است و زنان به عنوان قربانیان اصلی این وضعیت شناخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این گزارش اعلام شد که درآمد متوسط ​​افرادی که توسط موسسه خیریه فرانسوی Secours Catholique تحت مراقبت قرار می گیرند در سال گذشته میلادی (2022) به 538 یورو در ماه رسیده است که نشان دهنده بودجه روزانه 18 یورو برای پوشش تمام نیازهای خانوار است.

این مبلغ معادل کمتر از نیمی از خط فقر است که Secours Catholique تخمین زده بود که در سال 2022 به 1211 یورو در ماه برسد.

به گفته این موسسه خیریه، صرفنظر از تورم که به طور قابل توجهی به افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی دامن زده، این وضعیت نشان دهنده کاهش 7.

6 درصدی درآمد است.

آدلاید برتراند ، نماینده عمومی Secours Catholique به خبرگزاری فرانسه گفت: فقیرترین مردم از این شرایط ضربه می خورند و محرومیت برای چیزهایی که لزوماً قابل مشاهده نیستند مانند گرم کردن خود و خانه یا غذا، بیشتر است.

موسسه Secours Catholique گفت که سال گذشته در مجموع به یک میلیون نفر در فرانسه کمک کرد که از خدمات مختلفی مانند کمک های غذایی و حمایت اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فقر در فرانسه؛ زنان قربانیان اصلی در دهه های اخیر

تشدید فقر در فرانسه؛ زنان قربانیان اصلی در دهه های اخیر