مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:512023-11-05سياسي

رییسی: آرایش فرهنگی دستگاه های ما با حجم تهاجم دشمن متناسب نیست


رییس جمهور با بیان اینکه آرایش فرهنگی نیروها و دستگاه های فرهنگی کشور با حجم و میزان تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن متناسب نیست، بر ضرورت توجه ویژه به مسئله تولید محتوا و تولید کالاها و محصولات فرهنگی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تلاش برای تقویت و کارآمدی بیشتر این شورا و همچنین برگزاری منظم جلسات آن در سطح کشور، استان ها و شهرستان ها، نفس برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور را برای هم اندیشی و هم گرایی صاحب نظران و متولیان فرهنگ کشور مهم و اثرگذار دانست.

رییس جمهور در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور روسای شوراهای فرهنگ عمومی استان های سراسر کشور برگزار شد، ایجاد ساز و کارهای لازم در راستای ضمانت اجرایی مصوبات و همچنین پیگیری دلایل و چرایی اجرایی نشدن برخی مصوبات این شورا را از جمله راهکارهای تقویت و افزایش کارآمدی شورای فرهنگ عمومی کشور بر شمرد.

رییسی با بیان اینکه دولت ایجاد پشتوانه مالی برای شورای فرهنگ عمومی و تخصیص اعتبار برای تحقق اهداف شورا را موثر می داند، تاکید کرد: در عین حال باید بررسی شود موفقیت نهادهایی که موضوع فرهنگ از جمله ماموریت های آنهاست و اعتبارات لازم را دریافت و هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آرایش فرهنگی دستگاه های ما با حجم تهاجم دشمن متناسب نیست

رییسی: آرایش فرهنگی دستگاه های ما با حجم تهاجم دشمن متناسب نیست