مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-19اقتصادي

فعالیت 86 مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از فعالیت 86 مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رحمانیان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: سایت اینترنتی کلینیک کسب و کار استان سمنان با نشانی www.

sem-clinic.

com راه اندازی شد و امکان برخورداری از اطلاعات مختلف در مورد خدمات این کلینیک را در اختیار مشاوران صنعتی و کارآفرینان قرار می دهد.

وی اظهار کرد: در سایت کلینیک کسب و کار استان سمنان، چهار فعالیت اصلی شامل تجارت و بازرگانی، فنی و مهندسی، اتوماسیون و هوش مصنوعی و انرژی و آب تعریف شده و مراجعان می توانند با ثبت نام در این سایت، از خدمات آن بهره مند شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان یادآور شد: در حال حاضر، کلینیک کسب و کار استان سمنان با داشتن 86 مشاور شامل 63 مشاور حقیقی و 23 مشاور حقوقی مشغول فعالیت است.

رحمانیان تصریح کرد: مشاوران کلینیک کسب و کار استان سمنان در قالب تیم های عارضه یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه گذاری و تامین مالی، حقوقی سیاستگذاری، توسعه محصول و فناوری، بازاریابی و بازرگانی، زیرساخت، فناوری اطلاعات و آماده سازی بنگاه ها برای ورود به صنعت فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 86 مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان

فعالیت 86 مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان